Преживявания със заряд


Виолета е от Русе и работи като фризьор от 1992 г. Разказва, че когато била на 10 г. майка й я води в салона, който посещава. В нейните спомени това е най-интересното място, на което е попадала - голям и много луксозен, пълен с много хора. Всички излизат от там щастливи и доволни. Усеща и запомня приятелската атмосфера, която и напомня повече на забавление, отколкото на работа. Нито за миг не се поколебава и веднага решава да стана фризьорка.

Днес, 24 години от тогава Виолета е собственик на един от най-търсените салони в Русе BEAUTY STUDIO VIOLETA– място, в което атмосферата е повече забавление :)

На последния Артистичния форум на L'Oréal 2015г., който е най-голямото и вдъхновяващо годишно събитие на L'Oréal Professionnel България, Виолета участва в екипа на Поли Гемеджиева. Представянето е с една обща тема - "The Journey” (Пътуване), а конкретната тема на отбора е ПЪЛНОЛУНИЕ. Поканих Виолета да разкаже за пътят до голямата сцена и преживяванията по време на форума.





Работя с L'Oréal от 2001 г. и оттогава посещавам техни семинари и обучения. Миналата година L'Oréal  въведе нова система на обучение. То е разделено на модули за начинаещи напреднали и т.н. Аз се включих в модул 3 "Разкрий звездата в себе си''. През цялата година бяхме изправени пред доста предизвикателства. Първото беше изработването на визии за бук на L'Oréal . Визията върху  която работихме аз и моите колеги беше на  жената ЛЕД. По късно беше публикувана на страниците на списание COIFFURE (снимката по-долу)


Следващото ни предизвикателство беше Sofia Fashion Week 2015. Правихме косите на моделите. Беше страхотно преживяване много настроение и емоции, вълнуващи срещи с много звезди от екрана. Последваха още предизвикателства, а последното беше най-емоционално и запомнящо се - Артистичен форум на L'Oréal  2015. 


Форумът имаше и състезателен характер, като бяхме разделени на 8 отбора от по 6 човека. Всеки отбор си избра тема, върху която да работи. След недълъг приятелски спор се спряхме на темата ПЪЛНОЛУНИЕ. На пълнолуние се случва какво ли не и ние решихме, че това ще е интересно. Всеки от нас трябваше да реши върху каква визия ще работи. Не знам защо, но на мен в съзнанието веднага изплува дърво, гора.... Реших, че това ще е моята визия. Разтършувах се из интернет и намерих материали които ме вдъхновиха и започнах да работя върху визията. Имахме прекрасен ментор Поли Гемеджиева която постоянно ни помагаше и ни подкрепяше. Получих безценни съвети от нея. 


Научих и много неща от колегите си за пръв път изработих плат от коса научих как от нещо малко и нищожно можеш да изработиш страхотен аксесоар. Научих се на търпение. Научих се да ценя труда и времето си. Научих се да мисля по един нов и по креативен начин. Винаги съм се стремяла да бъда различна и иновативна но, като че ли все нещо не ми достигаше. Участието ми във форума ме промени и някак си ме освободи. Определено се чувствам различно. 



През изминалата година се докоснах до нещо различно, до неща, за които само съм мечтала. Беше изключително успешен и ползотворен период. Обожавам това, което правя всеки ден се случва нещо ново и различно. Имам свободата да правя това, което искам и това, което ми харесва. Харесвам хората да излизат от студиото щастливи и доволни. 

Радвам се, че модата в косите през 2016 г. е по цветна при цветовете преобладават медно червено венецианско русо. Контурингът също продължава да е актуален. Изключително модерна е конската опашка изтеглена леко встрани плитките също продължават да са актуални. Много са модерни и аксесоарите в косите.


Коментари

Популярни публикации