Вътрешните конфликти в нашите женски умове


Автор: Деница Андонова - холистичен терапевт и  
консултант по клетъчно хранене.




Случвало ли ви се е да искате толкова силно нещо или някого, но колкото и време, нерви, усилия и енергия да вкарвате, да не се получи?

Случвало ли ви се е да чувствате, че се саботирате?

Случвало ли ви се е да си мислите, че и дори да действате, за да получите успехи, резултати, любов, щастие, изобилие, но сякаш нещо ви спъва, пречи, дърпа назад или просто ви е закотвило така, че не можете да се освободите?


Photo by Kyson Dana on Unsplash

А искате ли да разпознаете тези вътрешни конфликти и саботажи и да научите техники как да се освобождавате от тях? 
На 20 октомври в "Къщата на София" предстои двучасов уъркшоп, на който ще използваме техники от холистичния метод кинезиология - наука за движението на енергията, ще правим различни процеси за разбиране на посланията на тялото ни, къде и как складира блокажите и как ни дава знаци, за да се върнем в своята мисия. Ще покажа техники за справяне с вътрешните конфликти и отклика на тялото ни по важните за нас въпроси. Ще се справим с разпознаването на ситуации, заради които енергията ни изтича, ще балансираме енергийните блокажи в нас. Ако искате любов, промяна, изобилие, но колкото и да се стараете или влагате усилия, време и енергия все не получавате желаното, може би имате блокаж, който е добре да намерите и балансирате. 


20 октомври 2017 г. от 19:00 до 21:00

Често се случва така, че ние, на ментално ниво си мислим, че знаем какво искаме или не искаме. Но, както новите холистични методи го доказват, ние като човешки същества имаме много по-силен и мощен авторитет, който е по-силен от аргументите на нашия мозък. И това е тялото ни. То винаги има за нас правилните отговори, дори когато мозъкът още не е формулирал въпроса си.

И често се случва така, че при ситуации, в които въпреки нашите усилия, нямаме никакво развитие, често блокажът може да бъде намерен и разтълкуван и след това освободен чрез метода кинезиология, който имам огромната привилегия и радост активно да практикувам. Това е холистична лечебна наука за движението на енергията в нашето тяло и енергиен баланс. Презумпцията е, че ако потокът на енергия е балансиран, и ние, и животът ни ще сме балансирани, ще имаме нужните ресурси да реализиране целите и желанията си, както и да се вслушваме в нашия вътрешен авторитет.

6 често срещани вътрешни конфликти - с които идват дамите при мен:

  • "Аз искам любов" си мисли мозъкът, но тялото отговаря "Не, не искаш."
  •  Аз искам успехи и Аз не искам успехи
  • Аз искам сериозна връзка и Аз не искам сериозна връзка
  • Аз искам да сваля килограми, да съм в перфектна форма и Аз всъщност не искам...
  • Аз искам кариера и Аз не искам...Аз искам деца и Аз не искам...
  • Аз заслужавам щастие и Аз не заслужавам...

Списъкът може да се продължи много. Но мисля, че имате вече идея какъв вътрешен конфликт можете да си носите. Проблемът с вътрешните конфликти е, че едната страна - закодираната в тялото информация, е по-силна и винаги надделява. Има начини как да се освободите от блокажите, пречките и всичко, което не ви позволява да живеете живота на мечтите си.


Деница Андонова вярва, че тялото ни е съвършен механизъм, който прекрасно може да се грижи за себе си, да се регенерира, самообновява и оздравява. 

Ако желаете да потърсите и балансирате вътрешните си конфликти, запишете своята кинезиологична сесия на тел:  0878207156. 

Повече информация и видео на:  www.facebook.com/kletachno.hranene 


Коментари

Популярни публикации